Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 24 februari 2009

Een witte wereld


Ondanks alle berichten over de opwarming van de aarde is er dit jaar in de Alpen een onwaarschijnlijke hoeveelheid sneeuw gevallen.

Voor veel niet-carnavalsvierders, en voor alle andere liefhebbers dus een mooie gelegenheid om naar de wintersport te gaan. Ik merk dat ik deze week veel mensen in mijn werk niet kan bereiken.
Zelf zijn wij niet van die wintersporters en houden wij het op een mooie zomervakantie.

Vorig jaar februari ben ik echter wel een dag in "Grindelwald" geweest, een prachtige wintersportplaats bij de Jungfrau. Ik kwam in een witte wereld, om precies te zijn: Kleine Scheidegg, die ik niet eerder had gezien en werd er getroffen door de enorme hoeveelheid licht. Dat ontdekte ik o.a. omdat ik mijn zonnebril was vergeten.
Fantastisch om een keer mee te maken en te genieten van de wereld van de majestueuze witte bergen.

Geen opmerkingen: