Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 5 juni 2009

Even weg


Al een aantal jaren achtereen piepen we er rond deze tijd even een paar dagen tussenuit. (Nou ja, piepen?)
De reisorganisatie "Vrij Uit" heeft een groot aantal toertochten in het programma.Vooral Duitsland is voor toerrijders een geliefd land, Zwarte Woud, Eiffel, Rijndal, Sauerland.
Dit jaar staat het Thüringer Woud op ons programma, het voormalige Oost-Duitsland. Het moet er erg mooi zijn. We gaan het bekijken. Zondag ben ik weer terug.

Voor de thuisblijvers wijs ik nog even op de "Atelierroute" in Putten die ik dit jaar helaas moet missen.

1 opmerking:

Michel Gastkemper zei

Beste Adri,
Jij bent een echte liefhebber. Ik neem aan dat je nu al onderweg bent. Heerlijke streek, met Weimar, Jena, Dresden. Maar die laatste valt niet meer onder Thüringen, geloof ik.
Wil je prachtige reisreportages lezen van een collega-motorrijder, heb ik hier nog een mooie link: http://www.neilpeart.net/news/december_08.html (via Select a Story bovenin kun je nog meer artikelen oproepen).
Veel plezier!
Met hartelijke groet,
Michel
(Woordverificatie: synyst)