Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 31 augustus 2009

Brielle


Op 1 augustus organiseerde Jay, een enthousiast lid van de Nikon Club Nederland een stadswandeling door Brielle.
Het was al meer dan 30 jaar geleden dat ik in Brielle was, dus het trok mij wel aan.
Het is wel grappig om dit uitzicht vanaf de Sint Catharijnekerk over Brielle te vergelijken met dat over York van enkele weken geleden, met al die schoorstenen. Zie het bericht van 23 augustus.
Dit is toch wel een echt Hollands plaatje. Het was trouwens een prachtige dag met mooi licht.

3 opmerkingen:

Michel Gastkemper zei

Hé Adri, wat heb je met de foto gedaan? Ik kan hem niet vergroten. Terwijl ik toch graag de details hier eens goed zou willen bekijken.

Adri zei

Geen idee.
Ik heb hem nu opnieuw geupload.
Misschien helpt dat.

Michel Gastkemper zei

Ja, wat een prachtfoto! Dank.
(Woordverificatie: mentin)