Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 8 september 2010

Op...


Het is waarschijnlijk een tik, maar als ik trap zie dan wil ik die fotograferen.

Deze trap in de Eusebiuskerk in Arnhem leidt overigens nergens naar toe. Hij staat beneden in de torenruimte als decorum naast de lift. Waarschijnlijk heeft hij vroeger dienst gedaan als trap naar een galerij, of zo, maar nu is het alleen nog maar show. Je kunt naar boven lopen en weer naar beneden en weer naar boven, enz.

Zo heeft hij voor mij toch weer dienst gedaan, nl. om er een leuk fotootje van te schieten.

2 opmerkingen:

Hans zei

Hallo Adri,

Wat een prachtige foto's!

Maar die trap leidt wel degelijk ergens naartoe. Al gezien wat er aan de andere kant van de muur hangt? Langs deze trap bereik je de speeltafel vn het hoofdorgel, ben er pas nog wezen orgelspelen.

Groeten,
Hans

Adri zei

Dag Hans,

Dank voor je compliment.
Ik geloof dat ik nog eens moet gaan kijken in de Eusebiuskerk. Ik kwam niet verder dan een plateau. Maar je zult ongetwijfeld gelijk hebben. Tot speciale deurtjes naar speeltafels heb ik natuurlijk ook geen toegang.

Hartelijke groet,

Adri