Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 10 oktober 2010

10-10-10


Al maanden gonst het op het internet van gedachten over deze dag: 10-10-10.

Opnieuw een dag van de Duuzaamheid: een Doe-dag. De dag waarop 100 miljoen bidders gaan bidden voor gerechtigheid in de wereld. Natuurlijk wordt ook het eind der tijden voorspeld. De dag dat Christus wederkomt.
Tenslotte zijn er mensen die hebben uitgezocht dat het getal 101010 binair staat voor 42. Dat zou een bijbels getal zijn.

Ik blijf er maar wat nuchter onder. Ik denk dat het een dag is net als alle andere dagen.

Toch zou het voor mij ook wel een beetje een bijzondere dag kunnen worden. Ik verwacht vandaag de 10.000 bezoeker op mijn site. Ik weet natuurlijk niet op welk moment en wie dat zal zijn. Het zou leuk zijn als dat rond 10:10 uur zal zijn. Ik ga niet de hele dag achter de computer zitten om dat te controleren. Maar mocht u dat zijn, beste lezer, dan feliciteer ik u van harte en bedank ik u voor uw bezoek.

Dat moet natuurlijk wel gevierd worden. Het eerste wat mij te binnen schiet is de uitspraak van mijn grootmoeder: met extra klontje suiker in de koffie.
Wilt u het er zelf even in doen?

Om deze dag goed door te komen, je weet natuurlijk nooit helemaal zeker dat er geen onheil komt, beroep ik mij maar weer eens op Christophorus.
Dit glas-kunstwerk van "Pieter Wiegersma", kwam ik, bij toeval, afgelopen zaterdag tegen in Museum "De Wieger" te Deurne.

2 opmerkingen:

Michel Gastkemper zei

Beste Adri,
Dat gaat me nog niet lukken vandaag: ik ben nu nummer 9960. Volgens je gemiddelde kun je vandaag nog 25 bezoekers verwachten. Dus dat wordt morgen eer je dit magische aantal haalt. Maar ik wil je nu alvast feliciteren! En bovenal met je prachtig verzorgde weblog. Het is elke keer weer genieten met die heerlijke foto’s van je. En de bijpassende teksten, niet te vergeten.
Met hartelijke groet,
Michel
(Woordverificatie: metilig)

Adri zei

Hoi Michel,

Ja, ik was veel te optimistisch. Als ik het goed heb gezien is de 10.000e bezoeker pas op 11 oktober 16.01 uur ingelogd. Ik weet natuurlijk niet wie het is. Het enige dat ik kan zien is dat het iemand met domeinnaam "hetnet" is.

Maar bedankt in ieder geval voor de felicitaties.
Ik ben van plan gewoon door te gaan. Ik vind het nog steeds leuk om te doen. Ik moet soms wel even worstelen met de tijd, maar meestal heb ik nog wel iets achter de hand.

Hartelijke groet,

Adri