Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 8 december 2010

Zoom Experience


Om een beetje bij te blijven heb ik vorige week de beurs "Zoom Experience" bezocht in de Jaarbeurs in Utrecht.

Een zeer commerciële beurs waar je alle nieuwtjes op het gebied van digitale fotografie kunt zien en kunt uitproberen. Over het meeste ervan kun je ook lezen in allerlei fototijdschriften, maar het is natuurlijk veel leuker om een beetje rond te snuffelen.
Ik kan me herinneren dat mijn vader vroeger geen gereedschapzaak voorbij kon lopen zonder even binnen te wippen. Er zijn mensen die datzelfde hebben met schoenenzaken. En ik heb dat met fotowinkels. Het is een soort van een tik, denk ik.

Ik geloof niet dat ik ooit een Nikon D3S met Nikkor AF S 600 mm F/4.0G  ED VR zal aanschaffen (resp. 4.319 Euro en 8.499 Euro).
Dan is het natuurlijk des te leuker om er een keer je geheugenkaartje er in te kunnen stoppen en er mee te experimenteren. Ze hebben er ook nog een paar leuke autootjes bij gezet, dus wat wil je nog meer?

Resultaat? Ach, leuk om een keer gedaan te hebben. Ik mis hem niet echt.

Geen opmerkingen: