Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 20 februari 2011

Plotseling


Toen ik woensdag werd gebeld of ik zin had om mee te gaan om een pakje af te leveren in Italië heb ik niet lang geaarzeld.

Weliswaar is het een hele reis, bijna drieduizend kilometer, woensdagavond weg en vrijdag terug, om beurten rijden. Ik moest er vier afspraken voor afzeggen en had eigenlijk geen tijd. Maar over dit soort leuke dingen moet je niet te lang nadenken, daar is het leven te kort voor.

Er is onderweg natuurlijk geen tijd voor lange fotosessies. Maar zonder camera ga ik ook weer niet op stap. Bovendien heb je onderweg toch ook een paar rustmomenten. Zoals hier in Innsbruck, gelegen aan de altijd groene Inn, met een prachtige oude Altstadt. En overal om je heen zie je majestueuze bergen.
Indrukwekkend.

2 opmerkingen:

Kees zei

Goede morgen Adri. Ja dat is een buitenkansje,daar kan je inderdaad geen nee tegen zeggen. Mooie foto van al die gekleurde huizen en de besneeuwde bergentoppen op de achtergrond. Groet Kees en een fijne dag nog. met een ietsepietsie sneeuw vanmorgen.

Ger zei

Dankje....beste Adri, we hadden een heel fijn weekend, alhoewel....samen hadden we enkel de zondag omdat mijn enige wettige echtgenoot vrijdag al vroeg vertrok voor de hobby naar een beurs in Engeland en zaterdag na middernacht weer thuis kwam.
Gaat bijzonder goed met hem hé.....zo te merken;-)

Tja.....ook al lig ik graag 's nachts in mijn mandje.....voor zo'n tripje mochten ze mij midden in de nacht wakker maken!!!

Prachtige stad Innsbruck, maar ik herinner me niet enkel die groene Inn en de Altstad.....maar ook de vele,vele toeristen en drukte op het plein, maar het was ook hoogseizoen toen wij er waren,en zonnig.....het gouden dak deed zeer aan m'n ogen!

Groeten,Ger