Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 3 maart 2011

Argenton-sur-Creuse


Als ik het mij goed herinner is dit Argenton-sur-Creuse, een leuk oud dorpje in het midden van Frankrijk.

Ook dit lag in de buurt van het "Parc Natural Regional de la Brenne", een natuurpark ongeveer driehonderd kilometer ten zuiden van Parijs. Dus als u toch in de buurt bent vergeet dit dorpje dan niet. Best de moeite waard.


Het begint overigens bij mij al wel te kriebelen. Als ik dit zie heb ik eigenlijk reuze zin om met vakantie te gaan.

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Ja deze foto laat er geen twijfel over bestaan of het een mooi dorp is...

Ben met één foto al verkocht!
Fotogeniek, en dat had jij natuurlijk ook snel door als fotograaf.

Volgens mij kriebelt mijn ''zigeunerbloed'' altijd:-)

Fijne dag!
Ger