Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 8 april 2011

Contains the EU


Uit de reacties van verschillende aanwezigen en deelnemers heb ik begrepen dat de opening vanmiddag van de tentoonstelling "Contains the EU" in het stadhuis in Den Haag, waar ik het zondag over had, als zeer geslaagd is ervaren.

Het is vastgelegd met vier camera's. Ik hoop binnenkort een mooi filmpje van onze Flashmob te kunnen laten zien.

Wat leuk trouwens Mirthe dat je bent komen kijken! Bijzonder om elkaar na twee jaar Blogcontact ook eens "live" te ontmoeten. Het betekent dat jouw foto's op "Oogwandeling" voor mij nog meer gaan spreken.

1 opmerking:

Mirthe Duindam zei

Dag Adri,

Ik zie dit bericht nu pas.
Ja, het was erg leuk om elkaar daar te ontmoeten.
Het filmpje dat ik gemaakt heb van de Flashmob is al flink bekeken, leuk.

Fijne zondag,
Hartelijke groet,
Mirthe