Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 24 april 2011

Eerste Paasdag


Na de stilte van gisteren, vandaag een uitbundig Licht!
"De Heer is waarlijk opgestaan!"
Met die woorden begroet men elkaar in de Oosters-orthodoxe kerk op Eerste Paasdag.

En waarom zouden we dat hier niet doen. Daarom:
Goedemorgen! De Heer is waarlijk opgestaan!

Voor velen is Christus het Licht der wereld. Als je met die gedachte leeft en om je heen kijkt, kan het eigenlijk iedere dag wel Pasen zijn. Want elke dag is er wel iets lichts te ontdekken. Toch?
Ik wens u fijne Paasdagen.

6 opmerkingen:

louisa zei

hoi Adri
Wouw super mooi

mooie dagen gr. louisa

Mirthe Duindam zei

Ja, hij is waarlijk opgestaan!
Wat een prachtfoto!
Hele fijne dag toegewenst Adri.

Hartelijke groet,
Mirthe

Kees zei

Goede morgen Adri, Ja Hij is werkelijk het licht en is waarlijk opgestaan uit de dood. Fijne en gezegende paasdagen wens ik U en Uw naaste toe.
De foto is werkelijk toepasselijk.
Gr. Kees

Ger zei

Vaker zie je op zonnewijzers de mooie spreuk: Horas non numero, nisi serenas (Ik tel de uren niet, tenzij de heldere.
Vrij vertaald: ik tel alleen de zonnige uren.)

En die zijn er héél wat geweest de laatste tijd dus mag ik niet mopperen.

Prachtige bijna vurige foto!

Nadat jij die maakten heb je vast poosje gele lichtvlekken voor je ogen gehad;-)

Beste Adri ik wens jou en je naasten fijne Paasdagen!!

Lieve, vrolijke en tevreden paasgroet!
Ger

Adri zei

Dank voor jullie reacties en goede wensen. Morgen weer zo'n dag.
Hartelijke groet,

Adri

PS. Mooie Blog heb je Louise!
Heel professioneel.

Emma zei

Ja, dit beeld draagt voor mij de essentie van het weerkerende licht.
Zo mooi verstild en tegelijkertijd zo belofte-vol.
Veel dank!