Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 16 mei 2011

Ik ga voor Maxima


Ik heb eigenlijk nooit geweten dat je, als je 60 jaar getrouwd bent, een officiële felicitatiebrief krijgt van Hare Majesteit de Koningin. Weliswaar ondertekend door haar particulier secretaris, maar toch, het maakt wel indruk.

Ik ga er van uit dat tegen de tijd dat wij aan de beurt zijn Beatrix toch wel plaats gemaakt zal hebben voor Willem Alexander en, naar ik vrijdag hoorde over het standpunt van de Tweede Kamer, dat Maxima dan Koningin mag zijn.

Willem Alexander heeft het dan natuurlijk veel te druk met belangrijke staatszaken, dus ik neem aan dat Koningin Maxima dan de felicitaties overbrengt aan haar onderdanen die 60 jaar of langer zijn getrouwd.
Ik verheug me er nu al op.
In ieder geval is het een extra stimulans om het nog een poosje vol te houden. Nou ja, een poosje....

Vanavond komt ze op de TV. Ik denk dat ik er als toekomstig onderdaan maar eens voor ga zitten.

2 opmerkingen:

louisa zei

Hoi Adri
Ik wist dat, dat je dan een felicitatie kreeg van de koningin.
Ik hoop voor je dat tegen die tijd Maxima tekent.
Leuke dag vandaag.
Gr. Louisa

Ger zei

De een hecht hier meer waarde aan dan de ander...
mijn schoonvader kreeg bij het oprapen en openen van de Koninklijke post ook een blijde lach van oor tot oor toen hij en zijn echtgenote 60 jaar getrouwd waren.

Voor mij en mijn echtgenoot zou het geen enkel verschil maken waar die felicitaties vandaan komen.
We zouden alle kaarten en brieven met evenveel genoegen in ontvangst nemen.

Hoop dat jullie samen mooie en feestelijke dagen gehad hebben.
Het Diamanten paar staat in elk geval goed op de foto!!!

Fijne dag!!
Hartelijke groeten,Ger