Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 27 mei 2011

Koppelpoort


Een bekend stadsgezicht in Amersfoort is uiteraard de "Koppelpoort".

Je kunt hem zien liggen als je met de trein van Utrecht richting Putten rijdt (of omgekeerd natuurlijk).

De poort zelf is ook al weer zoveel gefotografeerd, dat het moeilijk is er nog een originele prent aan toe te voegen.

Ik hou wel van detailopnamen. Herhalende patronen zijn ook vaak interessant, zoals hier bij deze bogen.

En, ik vergat het haast nog te vermelden, die rode luikjes maken de foto voor mij helemaal af.

2 opmerkingen:

louisa zei

Hoi Adri

ik vind ze ook prachtig die bogen met die mooie rode luikjes
gr. louisa

Ger zei

Weer wat aan mijn lijstje toevoegen.

Ik was er in elk geval nog nooit, maar als ik zo door jou berichten lees en kijk denk ik dat Amersfoort ook wel een stad is waar ik me kan vermaken.

En met je laatste opmerking ben ik het helemaal eens,en ben blij dat je niks weggewerkt hebt;-)

Doei,doei...
Ger