Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 20 juni 2011

Vogelperspectief


Het is weer tijd om terug te keren op aarde.
Vanaf het dak van de enige nog bestaande Bierbrouwerij in Brugge, "De Halve Maan", heb je niet alleen een mooi uitzicht over de stad Brugge, je hebt ook een fraai zicht op de binnenplaats waar je kunt genieten van een " Brugse Zot", een "Straffe Hendrik", of een ander lekker bier.

Het hoeft waarschijnlijk geen nadere uitleg waarom dit plaatje in fototermen het "vogelperspectief" heet.

2 opmerkingen:

louisa zei

Hallo Adri

Prachtig genomen.
Leuke dag gr. Louisa

Adri zei

Dag Louisa,

Dank voor al je berichten van de afgelopen dagen. Ik kon er niet altijd op reageren omdat ik weg was.
Ik heb ook erg genoten van de prachtige dierenfoto's op je Blog.
Ik heb er ook nog een paar op de plank liggen van ons bezoek aan de Zoo in Antwerpen, maar die zijn niet zo mooi als de jouwe.
Mijn probleem is overigens dat ik nog zoveel wil laten zien dat ik niet weet waar ik moet beginnen.
Afijn, een luxe probleem zullen we maar zeggen.

Prettige dag,

Groet,

Adri