Lake District 2016

Lake District 2016

zaterdag 16 juli 2011

Brouwerij De Halve Maan



De vaten met bier lagen vroeger in de Brouwerij De Halve Maan in Brugge op de bovenste verdieping. Vraag me niet waarom. Het lijkt me tamelijk onpraktisch. Misschien dat het gistingsproces dan beter verliep. Geen idee.

Via dit trappetje moest de brouwer dan naar beneden. Voor ons stond er een bordje bij om vooral achterstevoren de trap af te gaan.

Ik weet niet of de brouwer zijn bier regelmatig keurde, ik neem aan dat hij een liefhebber was, maar hij zal dan toch wel regelmatig de nodige problemen gehad moeten hebben als hij met een slok op deze trap af moest.

Onze vakantie zit er op. Ik hoop dat u de afgelopen drie weken hebt kunnen genieten van deze vooraf ingestelde serie foto's. Bedankt voor uw bezoek!
Vanaf nu ga ik proberen mij weer wat meer met de actualiteit bezig te houden.

Geen opmerkingen: