Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 31 augustus 2011

Doorschijnend


Een paar weken geleden waren we met de kleinkinderen in de "Orchideeënhoeve" in Luttelgeest in de Noord-Oostpolder.

Een mooie plek om o.a. bloemen, vlinders, vissen, schildpadden en reptielen te zien, en ... met een speeltuin natuurlijk.

Een leuk plek ook om te fotograferen. Nu had ik geen macrolens, noch een statief bij me, dus dit is gewoon maar "uit de hand genomen" en daardoor niet zo scherp.
Een grappig vlindertje. Ik heb eigenlijk nooit eerder vlinders gezien met doorschijnende vleugels.

2 opmerkingen:

louisa zei

Hoi Adri

Wat prachtig.
Hele mooie vlinder.
Gr. Louisa

Ger zei

Wat een elegantie heeft deze glasvlinder,
en zomaar alsof er geen enkel gevaar bestaat op een hand zitten....

Dat is mij echt niet gelukt toen we in het voorjaar uren lang in de tropischetuin Vlindorado in Waarland N-H waren.

Hoe mooier en opvallender de vlinder....hoe onrustiger fladder gedrag.....was mijn ervaring.

Op deze zonnige dag zal ik in mijn achtertuintje vandaag ook nog wel wat mooie vlindertjes kunnen zien.
Er vliegt al maanden een piepklein fel blauw vlindertje van bloem tot bloem in mijn aanwezigheid rond, denk maar niet zat die op de kiek wil.

Fijne zonnige dag!!
Ger