Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 19 augustus 2011

Portret


Ik kan zo natuurlijk nog een hele serie foto's laten zien van die mooie oude motoren in Schloss Augustusburg, maar dan wordt het wel een hele motorsite en dat was niet mijn bedoeling.

Het was overigens best een leuk museum, keurig ingericht en onderhouden. Om te mogen fotograferen moest je bij de entree 2,50 euro extra betalen, maar u begrijpt, dat had ik er best voor over.

Ik had mij voorgenomen deze zomer wat meer aan portretfotografie te doen en dat is iets heel anders. Dat viel nog niet mee.
Om te beginnen, een heeeel klein portretje van mijzelf.

1 opmerking:

Ger zei

Nou, nou......jij begint wel héél voorzichtig aan die portretfotografie;-)
Dat is wel €2.50 extra waard!

Maar men heeft het chroomwerk goed gepoetst!
En dat heeft vast weer met die Duitsche grundligheid te maken.

Fijn weekeind en groeten!!
Ger