Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 15 augustus 2011

Toeren


De bedoeling van zo'n reisje is natuurlijk om te genieten van het motorrijden. Je ziet in vijf dagen dus best veel asfalt.

Maar wij zijn niet het type dat zo hard en zo snel mogelijk rijdt, dus we hebben ook genoten van het landschap en de omgeving in het Erzgebergte. We rijden redelijk op ons gemak. Dat past ook beter bij onze levensstijl en leeftijd.

We zoeken van tijd tot tijd een terrasje op en stoppen bij een bezienswaardigheid die onze gezamenlijke interesse heeft. Bijvoorbeeld het motormuseum in Schloss Augustusburg. Ik zal daar de komende dagen wat van laten zien.

2 opmerkingen:

Kees zei

Hoi Adri, lijk me een gezellige club.
Prachtig ik wacht echt op de volgende foto's van je.

Ger zei

Nou.....als ik het in vogelperspectief bekijk staat hier toch heel wat PK bij elkaar;-)

En het museum bekeek ik in vogelvlucht op het web en zoiets is natuurlijk het walhalla voor de liefhebbers!!!

Zo zocht ik maar alvast 'n adresje op voor nog een liefhebber als we over 'n poosje in het Schwarzwald zijn, vond in schramberg een auto,uhren en diesel museum ineen.

Mijn motto tijdens vakantie is altijd: rustig aan doen...maar veel zien.

Groeten,
Ger