Lake District 2016

Lake District 2016

zaterdag 3 september 2011

Nummer 1000


Dit is het duizendste bericht dat ik op dit Blog plaats.
Ik vind het wel leuk om dat even met u te vieren en daarom heb ik voor u een bloemetje meegebracht. Voor alle trouwe bezoekers en alle leuke reacties die ik tot nu toe heb gekregen.
Hartelijk dank!

Het eerste bericht dateert van "10 februari 2009". Ik vroeg me toen voorzichtig af of ik het vol zou houden wekelijks iets te plaatsen. Maar mijn enthousiasme was zo groot dat het moeiteloos, nou ja moeiteloos?, iedere dag werd. En nog steeds met veel plezier. Inmiddels zijn er bijna 30.000 bezoekers geweest op mijn Blog en staat de teller voor het aantal pageviews op ruim 52.000.
De voldoening die ik er van heb is dat mijn foto's, die anders een saai leven zouden leiden in mijn computer, op deze wijze tot leven komen. Bovendien is het prettig om een hobby te kunnen delen met een aantal geestverwanten.

"Fotograferen is: schrijven met licht", volgens de oorspronkelijke Griekse betekenis van het woord. Ik ben er nog steeds door gefascineerd en ben van plan voorlopig te blijven schrijven. Er valt nog voldoende te ontdekken. En, .. ik hoop u als bezoeker nog vaak te mogen begroeten.
Vandaag ga ik met de "Foto Cirkel" Zeewolde op stap. Wie weet wat dat weer voor moois oplevert.

6 opmerkingen:

Cees Benschop zei

Adri,
Laat ik dan de eerste zijn die je met deze mijlpaal mag feliciteren.
Er staan hele mooie foto's op je blog. Ga er mee door!
Groeten,
Je broer

Mirthe Duindam zei

Hallo Adri,

Dank je wel voor de mooie bloemen en gefeliciteerd met deze mijlpaal! Ik geniet nog iedere dag van al het moois wat voorbij komt, dus ik ben blij te zien dat je nog even doorgaat. Veel plezier met het schrijven met licht.

Fijn weekend,
met een hartelijke groet,
Mirthe

Tirza zei

Van harte pap!
Ik kijk elke dag en het verbaast me soms dat je elke keer weer de inspiratie hebt om een leuk stukje te schrijven.
Ik vind het knap.
Ik zou zeggen, op naar de volgende 1000
Liefs Tirza

Tirza zei

En natuurlijk ook de complimenten voor al die fantastische foto's die je er elke dag opzet
Elke dag weer een verrassing wat er op komt

Ger zei

Dag Adri,

Dit is een felicitatie waard!!!

1000 berichten....veel zeg, maar het loopt natuurlijk wel lekker op met elke dag 'n post.

Ik lees en bekijk ze in elk geval bijna dagelijks met veel interesse en laat dan ook als het enigsinds kan een reactie achter.

Nou heb ik niet zoveel met cijfertjes......maar ga nu ook eens kijken hoe het daarmee bij de hoorn des overvloeds staat;-)

En vandaag geniet ik van de mooie foto van Orchidee, mijn hartelijke dank!!!:-)

Fijne avond!
Lieve groeten,Ger

Adri zei

Dank je wel allemaal.
Ik hoop jullie hier nog vaak te ontmoeten.

Het was vandaag weer een fantastische dag. Mooi weer en een leuk uitje met de Foto Cirkel naar de beeldentuin van Nic Jonk in Grootschermer.Zeer de moeite waard. Ik heb weer heel wat inspiratie opgedaan.

Goed weekend gewenst,

Adri