Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 7 september 2011

Skyline


De skyline van Scheveningen heeft natuurlijk wel wat.

Ik kan mij herinneren, ik weet niet meer precies wanneer het was, dat er een hoop te doen was over de Pier.
De naam van Zwolsman schiet mij dan te binnen als iemand waarvan toen gezegd werd dat hij het nogal hoog in de bol had, maar die volgens mij toch veel heeft betekend voor Scheveningen. In ieder geval hebben we de Pier aan hem te danken die, als ik mij niet vergis tegenwoordig eigendom is van van der Valk.
Je kunt er tegenwoordig even een heerlijk wandelingetje maken, zelfs met een rolstoel, en genieten van de zee of van het uitzicht op Scheveningen.

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Ja....dé blikvangers aan het Scheveningse strand blijven toch het Kurhaus en De Pier.
En sinds Zwolsman van zich liet horen en zich ontfermden over het in verval geraakten Scheveningse strand met haar horecagebouwen.

En ''ome Gerrit'' v.d.Valk de paalcontructie in zee kocht voor het symbolische bedrag van één Gulden......
is er al héél wat water door de zee gevloeid.;-)

Groeten en fijne dag!!
Ger