Lake District 2016

Lake District 2016

zaterdag 31 december 2011

't Is weer voorbij


Het is weer voorbij.
Ongelooflijk, wat ging dat snel.

Maar ondanks dat, kijk ik met tevredenheid terug op het oude jaar.
Als ik alles zo de revue laat passeren dan constateer ik dat we weer heel wat stappen hebben gezet. Meestal liep het wel goed. Niet altijd even recht en doelgericht. Soms liep het wat door elkaar, moest ik even uitwijken, of stonden we even stil om iemand anders te ontmoeten.
Veel anderen kruisten ons pad. Soms werd ik links of rechts ingehaald.
Er zijn ook momenten geweest waarop ik me wat lichtvoetiger voelde dan op andere momenten waarop de last op mijn schouders wat zwaarder drukte.

Maar toch, ik constateer dat we de eindstreep van het jaar weer fluitend hebben gehaald. Nog één dag en dan spoelt het water alle voetsporen weer weg en beginnen we opnieuw.

Ik wens u allen nog een prettige Oudejaarsdag.


Nog even wat Statistieken:

Dit is het 377e Blogbericht van dit jaar. Vorig jaar waren dat er 400. In totaal staat de teller nu op 1119.
Het aantal bezoekers op dit Blog is het afgelopen jaar behoorlijk gestegen. U kunt dat zien op de Sitemeter helemaal links onderaan.

Er waren in 2011 (tot gisteren 23.00 uur) 26.478 visitors, met in totaal 44.726 pageviews. Ter vergelijking: in 2010 waren dat er resp. 8.482 en 15.328.
Sinds de start van Blog op 10 februari 2009 komt het totaal daarmee op 39.890 visitors met 71.359 pageviews.
Het gemiddeld aantal visitors per dag ligt de laatste tijd zo rond 90 (gem. aantal pageviews 165), met een gemiddelde bezoektijd van 1,8 minuut.

Allemaal heel hartelijk dank voor uw bezoek en voor de vele vriendelijk reacties die ik ontving. Het was me een genoegen. Ik hoop u volgend jaar weer terug te zien.

3 opmerkingen:

Michel Gastkemper zei

Een mooi resultaat Adri, een heel mooi resultaat zelfs! En meteen voor jou en de jouwen een goed 2012 gewenst.
(Woordverificatie: asylly)

Michel Gastkemper zei

Ik zie dat je juist op deze Nieuwjaarsdag zelfs je veertigduizendste bezoeker gaat halen. Dat is een felicitatie waard!
Ik ben nr. 39.992...
(Woordeverificatie: scishol)

Adri zei

Hoi Michel,

Dank je.
Ook voor jou een heel goed Nieuwjaar gewenst.Ik hoop voor jou en vooral voor alle bewoners en medewerkers van De Zonnehuizen dat de berichtgeving daarover iets minder van je tijd hoeft te gaan vragen.
Verder blijf ik je met veel belangstelling volgen.

Hartelijke groet,

Adri