Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 1 januari 2012

De eerste stappen


Vandaag zetten we de eerste stappen in het nieuwe jaar.

Alle sporen van het oude jaar zijn uitgewist en we beginnen weer opnieuw.
Wat er voor ons ligt is onzeker. Dat pad hebben we nog niet verkend. Welke kant gaat het op? Wie gaan we ontmoeten?

Als ik deze eerste stappen zo zie, dan heb ik de indruk dat de ondergrond goed is, de stappen stevig, de richting bepaald.
Ik nodig u van harte uit een stukje met me mee te lopen, het nieuwe jaar in.
Ik ben benieuwd wat we samen gaan beleven.

Gelukkig Nieuwjaar!

10 opmerkingen:

Mirthe Duindam zei

Hallo Adri,

Ik wens je vele mooie stappen toe in het nieuwe jaar!
Alle goeds!

Hartelijke groet,
Mirthe

Kees zei

Goede morgen Adri, Je eerste foto van dit jaar doet het meteen weer goed. prachtige weer gegeven, Hoop dat we ook dit jaar weer mogen geniet van je zeer fraaie uitleg die je bij je foto's geeft, erg inspirerend altijd.
De allerbeste wensen voor jou en je familie in 2012.
Groet Kees

Karina Kleijn zei

Hallo Adri,

Ik ben gezellig een stukje met je mee gelopen nu in 2012, maar heb ook een wandeling door 2011 gemaakt langs je foto's en was aangenaam verrast door wat ik tegen kwam.

Ik wens je een prachtig en gezond 2012 en ook heel veel plons plezier.
Pas wel op want plonzen met fruit kan heel verslavend zijn :-)
Ik hoop binnenkort een keer je plonswerk te kunnen bewonderen.

LG, Karina

Josien zei

Veel geluk in 2012!
Fijn idee, je foto's en blog te kunnen zien, want je klinkt uitnodigend.
Erg mooi, het stadhuis van Gouda en bij je oliebollen-foto loopt het water me in de mond. Ja, die mis ik nu dus wel, hier in Zweden.

Het sneeuwt weer!
Groet,

Helma zei

Hallo Adri,

wat een mooie eerste foto van dit nieuwe jaar en je tekst erbij geven me gelijk een warm gevoel.

Ik heb hier eens rond gekeken en ik ben best onder de indruk van je foto's. Kom hier vaker even spieken.

Groetjes, Helma

Adri zei

Dank jullie wel!

Karina, ik ben net als jij, begonnen met een aardbei. Ik heb daarna een oliebol geprobeerd. Dat was niet zo'n succes. Binnenkort zal ik de resultaten laten zien.

Josien, ik ben een beetje jaloers op jullie sneeuw. Daar kun je heel mooie plaatjes van schieten.

Helma, Leuk kennis te maken op deze eerste dag. Van harte welkom.

Ger zei

Dag Adri,

Alhoewel ik in het afgelopen jaar soms het gevoel had dat ik twee stappen vooruit en een stap achteruit deed en het pad niet altijd over rozen ging,zijn we er godzijdank toch gekomen.....

Hoop dat ik jou spoor van voetstappen kan blijven volgen in het nieuwe jaar,stevig met beide voeten op de grond en voorwaarts.

Dat het nieuwe jaar jullie veel geluk en gezondheid geven mag!!!

Lieve groeten,
Ger

Wietske zei

Veel goede en nieuwe voetstappen in het nieuwe jaar gewenst! Bedankt voor al het moois wat je met ons deelt.
Groet, Wietske

Joost en Desirée zei

Dag Adri,

Door 'De terugkeer van de verloren zoon' zijn wij op jouw site terecht gekomen. We zijn verwonderd over de mooie foto's. Zelf fotograferen we ook graag. Dank voor al dit moois.
Hartelijke groet,
Joost en Desirée

Adri zei

Beste Joost en Desirée,

Dank je wel. Jullie zijn van harte welkom.

Hartelijke groet,

Adri