Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 6 februari 2012

Rayonhoofden


Even voor alle duidelijkheid: dit zijn ze niet hoor, de rayonhoofden.
Maar ik stel me zo voor dat ze gisteren op deze manier wel koortsachtig overleg hebben gepleegd over de toestand van het ijs. Ik ben benieuwd. Vandaag gaat er een mededeling komen.

Overigens is dit het Uddelermeer in Uddel met een fantastische ijsbaan. Niet druk gisteren, maar dat zal deze week nog wel gaan veranderen. Vanaf vandaag is er ook een echte "koek-en-zopie-tent" van de plaatselijke Oranjevereniging, ondersteund door de eigenaar van het restaurant Uddelermeer, Matthijs Edink, die in het bestuur van de Oranjevereniging zit.
Dat kun je wel aan hem overlaten! Het wordt een echt oud-Hollands schaatsfestijn daar!

3 opmerkingen:

Kees zei

Hallo Adri, zomers is het daar erg mooi, ben er jaren geweest, maar met deze winterse taferelen lijkt het me daar ook prachtig.

Groet Kees

BB zei

Hallo Adri, ik heb me aangemeld als volger. En ben tevens benieuwd wat de rayonhoofden te melden hebben.
Voor de liefhebbers is het natuurlijk een wereld-ervaring!
groetjes BB

Adri zei

Dag BB,

Leuk om er weer een volger bij te hebben. bedankt.
Ik heb ook jouw Blog bekeken. Ziet er goed uit! Complimenten voor de mooie sneeuwfoto's.

Groet,

Adri