Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 24 april 2012

Oude Barneveldse Beek


De oude Barneveldse Beek op landgoed Bylaer bij Barneveld.
Men heeft op een gegeven moment ook een nieuwe Beek aangelegd. Die loopt er vlak langs.
Het is een heerlijk idyllisch plekje. In de zomer zal het er alleen wel vol zitten met insecten. Maar dat hoort waarschijnlijk ook zo. Heel natuurlijk.

Ik ben overigens benieuwd of dit bericht netjes automatisch om 07.00 uur verschijnt vanmorgen. De laatste dagen gaat er steeds iets mis. Ik dacht aanvankelijk dat het aan mijn instelling lag, AM of PM. Het schema staat nu op 24-04-12, 07.00 uur AM, Central European Summer Time. Dat moet toch goed zijn?

Als het weer mis gaat is er meer aan de hand.

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Het lijkt me daar een paradijsje!!

Niet enkel voor de insecten en kwakende kikkers....maar ook voor natuurliefbebber,wandelaar én fotograaf.

Wat die automatische tijd en bloggen betreft....nooit gedaan, als ik zin heb een post te plaatsen ga ik er voor zitten aan m'n peeceetje en werk alles ineens af.

Begin nou een beetje te wennen aan nieuwe opzet bij Blogger,maar al dat veranderen hoeft van mij eigenlijk niet.

Fijne dag en lieve groeten!!
Ger