Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 16 april 2012

Rook


Geïnspireerd door Karina Kleijn  ben ik vorige week bezig geweest met het maken van rookfoto's.

Het duurde niet lang of het hele huis was doordrongen van de wierooklucht. Het viel nog niet mee om dat goed vast te leggen. Om te beginnen moet je natuurlijk een goede achtergrond hebben, niet te donker, maar ook niet te licht. Vervolgens moet je een goede belichting kiezen. Ik heb gekozen voor twee flitsers en een relflectiescherm. En dan maar proberen.
Ze hebben bij lange na niet het creatieve niveau van die van "Karina Klein", maar ach, het was geen weer om naar buiten te gaan en het houdt je van de straat hè?

2 opmerkingen:

Ger zei

Ach ja Adri....'n mens kan maar ergens zoet mee zijn.
In mijn huis geen wirook(stinkstokken)want daarvan gaat mijn allergie op de ogen werken,
en als ik een enkele keer een andere stinkstok op wil steken ga ik daarvoor naar buiten want iedereen heeft recht op een rookvrije werkplek én in huis.

Maar om nou tijdens dat rokertje buiten ook nog met camera en rooksliertje bezig te zijn....nee...kan niet...heb maar 2 handen;-)
Ben bij Karin gaan kijken en kan niet anders zeggen dan dat het bij haar foto's een mooi effect geeft met die kleurtjes.


Fijne dag!!
Ger

Adri zei

Dag Ger, je hebt gelijk, die kleurtjes erin bij Karin doen het goed.
Ik kan alleen dat knopje in mijn fotobewerkingsprogramma Photoshop Elements niet vinden. Ik denk dat dat alleen in de duurdere versies zit.

Hartelijke groet,

Adri