Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 20 april 2012

Wat nu??

Ik heb het idee dat de wereld na vandaag helemaal veranderd is. Mijn dashbord ziet er anders uit, ik kan mijn berichten niet meer terugvinden. Het voor vanmorgen om 7.00 uur geplande bericht is niet verschenen.
Kennelijk heeft mijnheer Google ineens bedacht dat dit allemaal beter is voor me.
Ik weet eigenlijk nog niet of ik het daar wel mee eens ben.
Ik ben helemaal niet tegen verandering of zo, maar het komt mij wel erg abrupt over.

4 opmerkingen:

Mirthe Duindam zei

Hè,wat gek. Ik zie niets vreemds, maar misschien weet ik niet meer precies hoe het was. In ieder geval viel het me wel op, bij mijn dagelijkse rondje vanmorgen, dat je foto voor vandaag nog niet geplaatst was. Hij staat er nu wel op. De bijzondere Michael van Zwolle.
Ik heb op mijn blog niets geks opgemerkt.

Hartelijke groet, Mirthe

Adri zei

Dag Mirthe,

Het is de nieuwe layout van het dashbord waar ik misschien even aan moet wennen.
Ben benieuwd of de foto morgenochtend wel automatisch verschijnt. Ik was niet van plan er speciaal vroeg voor op te staan.

Hartelijke groet,

Adri

Mirthe Duindam zei

Dag Adri,

Ik ben wel vroeg opgestaan en zie je foto om 7.03 nog niet verschijnen. Dat is gek. Het nieuwe dashbord heb ik een tijdje terug zelf al ingesteld. Ik kan me voorstellen dat het je overvalt als het ineens gebeurt. Ik heb dat eerder gehad met soortgelijke situaties. Het went wel snel met het nieuwe. Nu maar hopen dat het goed komt met de tijd.

Fijne dag en een hartelijke groet,
Mirthe

Adri zei

Goedemorgen Mirthe,

Toen ik om 8.20 keek zag ik dat hij weer niet was geplaatst. Maar ik ben er inmiddels achter waar het aan ligt, denk ik. De tijdsindeling stond op 7.00 PM. Ik kan mijn niet herinneren dat dat voor die tijd ook zo stond ingesteld. Nooit bij stil gestaan.
Als het goed is komt vanaf vandaag alles weer goed.

Fijne dag,

Adri