Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 11 mei 2012

Moeders bescherming


Toen ik voorzichtig een klein eindje verder reed in de Arkemheense Polder, en stopte bij een stel krijsende kievieten, probeerden deze mij duidelijk weg te jagen.

Ik ben even rustig blijven staan. Vervolgens liep één van de kievieten naar een pek in het gras. Ze ging daar zitten, omringd door een kroost van kleintjes.

Over bescherming gesproken. Het sluit helemaal aan bij de reactie van Ger op mijn bericht van gisteren. Bedankt Ger!

1 opmerking:

Ger zei

Dag Adri,

Of het nou in de dieren of mensenwereld is...maakt niet uit...
een moeder zal ten alle tijden haar kroost beschermen,ik spreek uit ervaring na 43 jaar:-)

Leuke bezigheid om met camera de polder in te gaan want er is altijd wat te beleven en toch heerlijk rustig voor moment van ontspanning.

Hartelijke groeten,
Ger