Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 15 juni 2012

(Half-)Full English


Nu heb ik normaal gesproken niks te klagen, en sommigen zullen zeggen dat ik dit allemaal niet nodig heb, maar ik mis dit vanmorgen wel.

En dan was het volgens Annie nog helemaal geen compleet Full English Breakfast. (Ik had bedankt voor de tomaat, de bonen en de sausage).

Bijna alles zelf gemaakt, de jam en de marmelade. Brood zelf gebakken. De rabarber was de dag ervoor speciaal geplukt en klaargemaakt.
Tja, wat zal ik er verder van zeggen? Ik heb vanmorgen maar gewoon weer bij het aanrecht een boterham gesmeerd en opgegeten. Dit kan ik toch niet evenaren.

1 opmerking:

Ger zei

Tja...beste Adri......aan alles komt 'n eind...helaas,
en is het thuis maar weer ''behelpen'' na enkele dagen aanschuiven voor zo'n heerlijk uitgebreid Engels home made ontbijt, zoals men dat daar serveert:-)

Fijn weekeind en hartelijke groeten!!
Ger