Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 30 september 2012

Topstuk


Het is natuurlijk maar net waar je naar op zoek bent. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is in het Juttersmuseum in Oudeschild aanwezig. Aangespoeld op het strand.

Bij de ingang van het museum wordt dit voorwerp aangekondigd als het "topstuk". Gevonden op het strand bij paal 11.
Men heeft er een prachtige foto van gemaakt. Veel mooier dan deze, alhoewel ik toch hierop ook mijn best heb gedaan.

Ik kan mij zo voorstellen dat iemand hiermee heeft gespeeld, mee in het bad heeft gezeten, liedjes bij heeft gezongen: alle eendjes zwemmen in het water, etc... En dat werd dan abrupt afgebroken toen dit eendje overboord werd geslagen, misschien nadat de boot schipbreuk heeft geleden. Zo stel ik me voor. Drama!

2 opmerkingen:

Joke (Jokes Camera) zei

Dat is het leuke van zoiets, Adri, je kan er hele verhalen bij verzinnen. Leuke foto. Groetjes, Joke

Ger zei

Goh,.....dacht even dat het een beetje rare vorm pieper was....
nou ja....piepen doen dit soort badeendjes meestal wel wanneer je er in knijpt.

Een drama kan het zeker zijn wanneer 'n kind zijn lievelings speeltje kwijt raakt!!!

Groeten,
Ger