Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 12 december 2012

12-12-12


"Twee zijn beter dan één, want samen krijgen zij een goede beloning voor hun zwoegen. Want als zij vallen, helpt de één zijn metgezel overeind. Maar wee die ene die valt, terwijl er geen tweede is om hem overeind te helpen." Prediker 4: 9 en 10.

Zo zijn er heel wat wijsheden te vinden in de Bijbel.

Het is vandaag 12-12-12.
Een uitgelezen dag voor velen om in het huwelijk te treden. En terecht, want wat is er nou een mooiere dag dan deze voor zo'n één-tweetje. Het pad gaat niet altijd over rozen. Er zijn hoogtepunten en dieptepunten. Soms lijkt het op een beetje doormodderen. Maar toch, als je er over nadenkt, dan is het toch fantastisch om op deze bijzondere dag al 38 jaar lang met elkaar op te trekken.

2 opmerkingen:

Ger zei

Geloof het of niet.....
nadat mijn wederhelft de opmerking maakte dat het vandaag 12-12-12 is....
reageerde ik met de woorden: goh heb nog niet gezien in mijn leeslijst dat iemand dáár een post aan wijden,
of het moet Adri zijn want die heeft wel iets met datums en cijfertjes;-)

En zie hier.....12-12-12 nog wel jullie Kwikzilveren huwelijksdag.

♥Hartelijk Gefeliciteerd♥

Maak er een mooie dag van.

Hartelijke groeten,
Ger

Adri zei

Lieve Ger,

Het was een mooie dag. Mede namens mijn wederhelft hartelijk dank. Wij wisten niet dat dat kwikzilver heet. Weer wat geleerd.

Het was voor ons ook een bijzondere dag, waarop wij de huwelijksplechtigheid bijwoonden van mijn tweelingwederhelft, die zonder dat zij zich dat bewust was, ook 12-12 had uitgekozen voor haar huwelijk. Nog meer bijzonder was dat zij, eveneens zonder zich daarvan bewust te zijn, dezelfde trouwtekst had gekozen als wij 38 jaar geleden deden. Zie de tekst op mijn Blog.
Toeval? Voorzienigheid? Of is dat nu de symbiose die hoort bij een tweeling?

Hartelijke groet,

Adri