Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 25 december 2012

Eerste Kerstdag


"Lucas 2: 8-11":

"Niet ver daarvandaan brachten herders de nacht door in het veld, ze hielden de wacht bij hun kudde.
Opeens stond er een engel van de Heer bij hen en werden ze omgeven door het stralende licht van de Heer, zodat ze hevig schrokken.

De engel zei tegen hen: "Wees niet bang, want ik kom jullie goed nieuws brengen, dat het hele volk met grote vreugde zal vervullen: vandaag is in de stad van David jullie redder geboren. Hij is de messias, de Heer."

Ik wens iedereen een Gezegend Kerstfeest.

2 opmerkingen:

Joke (Jokes Camera) zei

Ik reageer een beetje laat, maar die kerstdagen is het altijd zo druk met van alles. Maar ik wilde je toch nog even laten weten dat ik dit een prachtige en ook zo passende foto vind, Adri.

Adri zei

Dank je wel Joke.
Fijne dagen!