Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 25 februari 2013

Poetswerk


Ik ben toch maar even naar de Jaarbeurs gegaan, en met mij vele anderen. Van crisis is daar eerlijk gezegd weinig te merken. Of het moet zo zijn dat er alleen maar kijkers komen en geen kopers.

Zoals altijd trekt Harley Davidson altijd een hoop bezoekers op zo'n beurs. Het merk spreekt tot de verbeelding, het is Amerikaans en het geeft dus een beetje een Easy Rider-gevoel, het glimt. En dat is tegelijk ook een bezwaar: veel poetswerk. Maar eerlijk is eerlijk, het ziet er wel gelikt uit.

2 opmerkingen:

Ger zei

Dag Adri,

Zie het helemaal voor me.....
al die likkebaardende mannen,ik zou er zomaar tussen kunnen staan want ik zie die oude modellen ook graag en kan zelfs van het geluid alleen al genieten.

Mijn hartelijke dank voor al je lofuitingen in reactie,''stoomstrijkijzertjes'' ha,ha...☺☺....die gebruik ik om al die fijne plooitjes te strijken in mijn als maar hoger wordende koksmuts na al die reacties + complimenten.

Met vriendelijke groeten,
Ger

Adri zei

Hoezoo, .. welke oude modellen..?!
Oh, je bedoelt die motoren..