Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 6 maart 2013

Fantasie


In mijn Blogbericht "MacStaverden nr.7" heb ik op 10 november 2009 mijn fantasie al eens laten gaan over het idee om kasteel Staverden om te bouwen tot een woonzorgcomplex. Het kasteel stond leeg en in die tijd kwam in de zorgsector het idee van franchising ineens op.

Tot mijn verbazing werd ik enige tijd later aangesproken door kennissen die ons vroegen of het ons beviel op onze nieuwe woonplek. We hebben hen en onszelf helaas snel uit de droom moeten helpen.

Maar het blijft toch een beetje een sprookjeskasteel.
Tegenwoordig staat er bij Staverden een bord in de tuin waarop staat vermeld dat er nog maar enkele kantoorruimten beschikbaar zijn. Dus, ... ik moet vlug zijn. Een beetje zzp'er moet tenslotte over een mooie representatieve ruimte beschikken...


Geen opmerkingen: