Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 1 mei 2013

Trouw


Het was een fantastische Kroningsdag gisteren!

Wat moet ik er meer over zeggen? Buiten het bezoek om tussendoor aan de traditionele aubade, gevolgd door de optocht en 's avonds het vuurwerk heeft bij ons in Putten de hele dag de televisie aangestaan. Alles is al gezegd.

Er is één woord wat me toch nog te binnen schiet: "trouw". Het zit in het woord "vertrouwen" dat de hele dag klonk. De kern ervan is "trouw". Trouw aan de Grondwet, trouw aan de koning, trouw aan elkaar. Meer woorden heb je eigenlijk niet nodig.

1 opmerking:

Ger zei

Bij het lezen van jou woorden trouw en vertrouwen en het zien liggen van deze lobbes gaan er enkele gezegdes door mijn gedachte:zo trouw als een hond...

maar ook:een hond is nooit te vertrouwen...

tja wat moet ik daar nou mee;-)

Als we nou allemaal eens beginnen om trouw te zijn aan onszelf,dan zijn we op de goede weg,denk ik zo...

Fijne dag,
Ger