Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 30 juli 2013

Automobielparade


Op 6 juli werd in Putten voor de vierde keer het evenement "De Puttense Automobielparade" gehouden. Drijvende kracht, met een heleboel vrijwilligers, is de heer Joop Ploeg.
Het hele dorp staat vol met oldtimers en met bijzondere voertuigen. Echt iets voor de liefhebber.

Het was lekker weer, dus ik dacht: kom, ik loop er ook even heen, toestelletje mee, wie weet zie ik nog wat interessants.

Ik heb er tot nu toe hier geen melding van gemaakt omdat ik er voor mijn gevoel niet echt bijzondere foto's heb gemaakt. Waarom nu dan wel?, zult u zeggen.
Wel, gisteren werden wij, d.w.z. het Willem Holtrop Hospice in Ermelo, waarvan ik voorzitter ben van de raad van toezicht, verrast door de organisator van het evenement, die samen met wethouder Ard Kleijer een gift van maar liefst 1000 Euro, kwam overhandigen. Het was de veilingopbrengst van een auto-kunstproject, die men wilde schenken aan ons goede doel.
Kijk, en dan is zo'n fotootje ineens toch weer de moeite waard. Bedankt Joop!

1 opmerking:

vriefoto zei

Da's nog eens een verrassing, van harte met deze waardering.

Grt. Harry