Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 12 augustus 2013

Déjà vu


Afgezien van het majestueuze van de bergen, de weerspiegeling van de blauwe lucht in het bergmeer en de serene sfeer, werd mijn oog getrokken naar de twee personen die daar stil zaten te genieten.

Het gaf mij het gevoel dat ik dat eerder had gezien. Mijn gedachten gingen terug naar Llyn Peninsula in Wales waar we begin juni genoten van de ondergaande zon. Kijkt u even mee naar mijn Blogbericht van 8 juni "Sunset". Het zijn ongetwijfeld andere personen maar de sfeer is voor mij hetzelfde. Het roept iets op van de grootsheid van de schepping. Op zo'n moment realiseer je je dat er meer moet zijn tussen hemel en aarde.

3 opmerkingen:

Joke (Jokes Camera) zei

Het laat ook de nietigheid van de mens zien, vind ik. Mooie foto, Adri. Groetjes, Joke

Kees zei

Ja Adri dat heb je mooi gesproken. Mooie foto. Groet Kees

Ger zei

Dag Adri,

De natuur zorgden er voor, dat jij op dat moment stil werd van wat je zag....
tussen het ontstaan van die bergen en nu zitten miljoenen jaren waarin heel veel gebeurde,de tijd staat niet stil...en die losse platen die op de aarde liggen ook niet,net zo min als jou motor, zolang die wielen heeft en jij erop zit.

Ga nog even virtueel daar zitten genieten van het uitzicht☺☺

Fijne dag,
Ger