Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 18 augustus 2013

St. Blasien


In aanvulling op het Blogbericht van donderdag wil ik toch ook vandaag nog even deze foto van de koepel van de "Dom St. Blasien" laten zien.

Zoals Ger in haar reactie op mijn vorige bericht hierover al opmerkte is één van de opvallende eigenschappen van deze koepel het binnenvallende licht. Dat gevoegd bij het witte pleisterwerk geeft de kerk een bijzondere lichte uitstraling


Ik ben voor deze "Ontdekking van het Licht" speciaal voor op mijn knieën gegaan om de koepel met zijn prachtige beschildering goed in beeld te krijgen. Dank aan mijn motormaatje die, zonder dat ik het merkte, de foto hiernaast maakte.

Ik wens u een gezegende zondag.

1 opmerking:

Ger zei

Ja,ik dacht al dat je iets anders aan het doen was dan bidden op de knieën
want dan moet je een kwartslag draaien;-)
Altijd leuk van deze onverwachte actie foto's.....?!

Proberen de kleinkinderen bij mij ook wel eens,nou die gaan regelrecht de prullenbak in bij mij.

Groet,
Ger