Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 23 september 2013

Oogstfeest


Ik heb het idee dat de druiven dit jaar eerder rijp zijn dan vorige jaren. Dat zal wel te maken hebben met de prachtige zomer. Twee hittegolven, wat wil je nog meer.
Gisteren hebben we ons oogstfeest gehouden. Drie liter pure druivensap. Ik heb even overwogen u allemaal uit te nodigen voor het feest. Maar ja, sinds project X in Haren ben ik daar toch wat voorzichtig mee geworden.
Ik wil daarom voorstellen om vandaag met u een "virtuele toast" uit te brengen op de druivenoogst 2013. Proost!

2 opmerkingen:

Ger zei

Ze zien eruit als heerlijke tafeldruiven,maar jij maakten er sap van,vast ook heel lekker.
Alhoewel ik liever die andere drankjes drink van druiven gemaakt;-) Toastje met wat lekkers erbij,mwah.....☺☺
Wil wel graag met jou een toost uitbrengen op het goede leven,nou heb jij dat al wel bedenk ik me nu,dat het zó mag blijven dan....☺☺ Proost!!!

Hier is het wel een goed druivenjaar wat het aantal trosjes betreft,en het gezegde klein maar fijn gaat deze keer ook niet op,zuur dat zijn ze wel.

Vriendelijke groet,
Ger

Kees zei

Hallo Adri, Proost dat je het goed mag smaken.
Groet Kees