Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 13 oktober 2013

200.000


Het dashbord van Google, hoe ingewikkeld en ondoorgrondelijk ook, geeft aan dat gisteren het bezoekersaantal van dit Blog het aantal van 200.000 is gepasseerd.
Nu wil ik daar niet over "stoefen" (een woord dat ik tot drie dagen geleden niet kende), maar ik vind het toch wel leuk dat mijn foto's door anderen regelmatig worden bekeken. Had ik ze niet op dit Blog gezet, dan hadden ze niet anders dan een eenzaam en stoffig bestaan gevonden op de harde schijf van mijn computer.
Dus, alle bezoekers: hartelijk dank voor uw regelmatige bezoek en vooral ook voor de kritische en stimulerende reacties!
Foto: Boeing 747 Jumbojet, Aviodrome, Lelystad Airport, 6 oktober 2013.

2 opmerkingen:

Mirthe Duindam zei

Gefeliciteerd Adri! Tja, die cijfertjes... Ik heb er niet zoveel mee. Snoeven is ook zo'n leuk woord met dezelfde betekenis.

Ga zo door, ik geniet nog dagelijks van je bijdragen.
Hartelijke groet,
Mirthe

vriefoto zei

Zo zie je maar wat je met een oude cockpit van een 747 kan bereiken!
Wellicht heeft het toestel destijds meer dan 200.000 inzittende vervoerd en willen ze nu allemaal een aandenken.
Toch een mooi onderwerp, "Vliegtuigen".
Grt. Harry