Lake District 2016

Lake District 2016

donderdag 3 oktober 2013

Verbeeldingskracht


Ik herinner mij dat ik een aantal jaren geleden ook al eens bij het stoomgemaal was. Ik heb het even voor u opgezocht: 17 april 2006.

Voor de vergelijking, zie de foto in het Blogbericht van 25 september j.l.
De knotwilgen stonden er toen geknot bij.  Deze foto maakte in destijds met een Canon Powershot S60. Destijds een topper met maar liefst 5 megapixels, "Stijlvol en boordevol functies", en met de slogan: "Zo groot als uw verbeeldingskracht, zo klein als uw broekzak".
Als ik nu naar de foto kijk denk ik: tjonge, tjonge, wat is de techniek dan toch vooruitgegaan. Met sprongen! Of verbeeld ik me dat maar?

1 opmerking:

Joke (Jokes Camera) zei

Stel ik je teleur als ik zeg dat ik dit eigenlijk ook een heel mooie foto vind, Adri? Maar het echte verschil komt er natuurlijk uit als je het over afdrukken gaat hebben. Dan wordt het een ander verhaal. Groetjes, Joke