Lake District 2016

Lake District 2016

vrijdag 29 november 2013

Wensdroom


Nu ik de laatste dagen toch aan het dagdromen ben, kan deze er ook nog wel bij.

Een geheel in dezelfde stijl gegoten combinatie van een luxe drive-in Lincoln Sedan automobiel, met een eenvoudige doch functionele motorfiets van het merk Harley Davidson Sportster.

Mocht iemand zich afvragen wat hij of zij dit jaar nu weer voor mijn verjaardag zou moeten kopen, omdat ik alles toch al heb, dan is dit misschien nog wel een tip. Eh, ... of zeur ik nou, want ik heb dat twee jaar geleden ook al eens genoemd in "Jongensdroom".
Ach, je mag wat te wensen hebben, toch ...?

2 opmerkingen:

Tirza zei

Sorry ik heb al een cadeautje gekocht. Maar als ik dit had geweten....
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

vriefoto zei

Vroeger had je blik speelgoed, daar lijkt dit op. Toch is 't echt.
En 't "smoelt ook nog" !
Leuke foto's.
Grt. Harry