Lake District 2016

Lake District 2016

dinsdag 31 december 2013

Voorbij


Terugblikkend op het oude jaar is dit voor mij de meest toepasselijke foto. Een beetje mijmerend terugkijken naar wat voorbij is.

Een mooi moment tijdens onze vakantie in Aberdaron in Wales waarover ik u op 8 juni 2013 ook al vertelde in het bericht "Sunset".

Er valt natuurlijk van alles te vertellen over 2013. Ik volsta maar gewoon met: het was een goed jaar. We zijn gezond, dat is het voornaamste. We hebben het goed met de kinderen en kleinkinderen; doen naast het werk allerlei leuke dingen. Wat wil je nog meer.

Wat dit Blog betreft zijn er dit jaar 364 berichten geplaatst, waarop zo'n 480 keer is gereageerd. Er waren dit jaar minder bezoekers dan vorig jaar. Maar met ongeveer 35.000 pageviews ga ik beslist niet mopperen. Dat betekent gemiddeld 95 bezoekers per bericht. Dank aan iedereen die de moeite nam om even in te loggen, voorbijgangers, vaste bezoekers en stamgasten. Dank ook voor alle vriendelijke reacties. Ik heb die zeer op prijs gesteld.
Ik wens u allen een heel goede jaarwisseling en graag tot volgend jaar, ofwel: tot morgen.

2 opmerkingen:

Ger zei

Dag Adri,

Met mooie woorden over een fijn (blog)jaar overzicht sluit jij de laatste dag van het jaar af.
Hartelijk bedankt daarvoor☺☺

We wensen jullie een jaar vol
vreugde, vriendschap, gezondheid, geluk en kortom....
Een schitterend, sprankelend en boeiend 2014!!!

Lieve groet,
Ger


Joke (Jokes Camera) zei

Prachtige foto, Adri. Goede jaarwisseling. Groetjes, Joke