Lake District 2016

Lake District 2016

woensdag 1 januari 2014

Nieuw begin


Een heel Voorspoedig Nieuwjaar gewenst allemaal, met veel heil en zegen!

Toen ik op 23 december een foto plaatste van deze "Amaryllis" merkte ik erbij op dat het bijna gedaan was met hem. Wie schetst mijn verbazing dat er twee weken later gewoon een nieuwe knop uitgekomen is. Zomaar uit het niets, nou ja, uit die bol dus, maar ik heb er helemaal niets voor hoeven doen.

Zo kijk ik ook tegen het nieuwe jaar aan: een nieuw begin, met nieuwe mogelijkheden, aanvankelijk verborgen in de knop, maar, eenmaal uitgekomen, toont het hopelijk ook zijn onvermoedde pracht.
Moge het nieuwe jaar ook voor u zo mooi uitkomen als deze amaryllis.

1 opmerking:

Irma zei

Mooie foto van de Amaryllis is dit Adri, goed dat deze zomaar weer opnieuw begint.
Ik wil jou en al je dierbaren een heel gelukkig maar vooral een heel gezond 2014 wensen.
Groetjes Irma