Lake District 2016

Lake District 2016

zondag 10 april 2016

Kicken

 

Vandaag even iets heel anders. Het heeft helemaal niets met fotografie te maken. Maar ik vind het toch wel leuk om even te melden.
In 1973 nam ik, links op de foto, in mijn studententijd deel aan de Batavierenrace, een estafetteloop tussen de universiteitssteden Rotterdam en Nijmegen. Dit jaar vindt het evenement op 23 april voor de 44e keer plaats.
Als voorbereiding daarop liepen we destijds trainingsrondjes rond de Kralingse Plas in Rotterdam.
Vandaag hoop ik deel te nemen aan de kwart marathon van Rotterdam. En jawel, die loopt weer rond de Kralingse Plas. Een beetje nostalgisch natuurlijk. De streeftijd? Mijn PR van vorig jaar ligt op 56,33 minuten. Dat ga ik niet lopen. Het gaat mij vandaag alleen maar om de kick.
En wie weet maak ik onderweg nog wel een fotootje.

2 opmerkingen:

Ger zei

Dag Adri,

Heb de sfeer daar in het Rotterdamse al even mogen proeven op TV dan wel te verstaan.
43 jaar later en nog altijd sportief.
Ik wens je veel loopplezier en succes!!!

Doe het je niet na,ook niet met nieuwe knie.

Groet,Ger

Kees zei

Zo Adri,dit vind ik wel heel erg stoer van je.
Groet Kees.