Lake District 2016

Lake District 2016

maandag 4 september 2017

Kruisspin

Putten, september 2017. 
Sony Cybershot DSC-RX100 III; Zeiss Vario-Sonnar 8.8-27.7 mm f/1.8-2.8; 35 mm; f/8; 1/30 sec; ISO 400


De opdracht van onze Fotogroep Putten voor deze zomer was: insecten. Vanavond komen we bij elkaar om de resultaten te bespreken. Nu ben ik daar wel heel regelmatig mee bezig geweest, maar om nu te zeggen dat ik een wereldplaat heb gemaakt, nou nee, niet bepaald. Best lastig, dat macro.

Gisterenmorgen een laatste poging. Ik ontdekte dat er zich in mijn werkkamer een kruisspin had genesteld die waarschijnlijk de hele nacht bezig is geweest om een web te bouwen. Hij zal daar niet zoveel vangen vermoed ik. 

Nadat ik enigszins gehaast een paar foto's heb gemaakt heb ik hem maar nestjes uitgelaten op het balkon. Misschien heeft hij daar meer succes.

Geen opmerkingen: